søndag 30. desember 2012

a really bad hair day

Hva får voksne folk til å gå løs på sitt eget hår?
Også de voksne som i tillegg ikke har rørt sitt eget hår ever!
Med den riktige hårfargen innkjøpt i Spania, går altså denne voksne personen løs på sitt eget lange blonde hår, får til og med hjelp fra en annen voksen husbonden.
Altså ikke engang to voksne kan se at dette ikke blir å ende godt!

La meg bare si at denne voksne personen som gikk løs på sitt eget hår, nå angrer bittert og må til en proffesjonell voksen i morgen, og nåde dem om de ikke tar imot rødblondekommunefargedespettede voksne i sin salong.

Ha en fortsatt fin kveld du heldige du som sikkert er kjempefin på håret

3 kommentarer:

  1. Hei, Jill.
    Så nå at du har blogg, så artig :-)

    Jeg syns ikke du ble så verst på håret, jeg!

    Har skrevet om akkurat samme problemet, men da var det en profesjonell frisør som hjalp meg å ødelegge. Jeg betaler fortsatt for den feilen, for å si det sånn ;-)

    http://livetssvingetevei.blogspot.no/2011/10/forandring-fryder.html

    Klem fra meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe takk for det, men som du sikkert vet, så er man ekspert på sitt eget hår, og jeg er ikke fornøyd :) men har jo kun meg selv å takke, blæh :D
      og hvor fant du meg forresten? :)

      Slett
  2. Jeg prøvde å finne en måte å kontakte deg på, en epost adresse eller noe.

    Men håper du kan svare meg selv om jeg skriver det i kommentar her.

    Jeg holder på å hekle babybootiesene du har lagt ut oppskrift på her: http://mamma-i-eksil.blogspot.no/2012/04/min-oppskrift-pa-heklede.html

    MEN og det er et stort men. Jeg får det ikke til. Sliter med omgang 4 på skoen hvor det står:

    "4 omgang: Legg opp en maske, fm i samme fm, fm 9 (10-11-11), fm to sammen, 2 staver sammen, 1 stav, 3 staver sammen, 1 stav, 2 staver sammen, 2 fm sammen, fm videre rundt til starten og kjedemaske i første fm."

    Jeg hekler to fm sammen, den er på en måte grei. Men når man skal hekle to staver sammen så er det for meg en stav i en maske-ferdig. Så en ny stav i SAMME maske som den første. Og det trodde jeg var rett. To andre heklekyndige som dog ikke har hekla babybooties før tror det samme som meg og mener jeg gjør det rett.

    Men hvorfor ser det da slik ut:

    http://4.bp.blogspot.com/-syqy3-SagfI/USJ5kcXRqqI/AAAAAAAAEJE/0wCc4QPS1Y4/s1600/2013-02-18+18.08.38.jpg

    ser også at ei Kine har kommentert at ho ikke får det til på innlegget.

    Håper virkelig du kan svare meg til min epostadresse: frokenhege@gmail.com

    SvarSlett