onsdag 25. juli 2012

Surprise!!!!!!

Etter å ha vært bosatt i kalde Norge snart i 1 år, var det godt å endelig kunne planlegge en velfortjent ferie tilbake "hjem" til mitt elskede Estepona og huset vårt.

Og det som var enda bedre, var at ingen trodde vi skulle komme denne sommeren siden vi er midt i flytting til Ski.

Derfor allierte jeg meg med foreldre og en nevø til mine to beste venninner i Spania og planla en surprise-lunch på vår favoritt cafe, Passion cafe i San Pedro de Alcantara.
Mine beste venner i Spania, engelske Julie og walisiske Sian, hm jeg er ikke vant til å  fortelle på norsk hvor Sian er fra, så vet ikke om jeg kan si walisisk, hun er uansett fra Wales og ikke fra UK som hun selv presiserer.

Begge to var ganske så forundret over å "tilfeldigvis" møtes på denne kafeen denne dagen og da jeg kom gående inn ble de så overrasket at man nesten ikke kan beskrive uttrykkene deres.

Jules hoppet på meg og hoppet opp og ned.

Sian ble stum og fikk ikke ut en lyd og satt bare med åpen munn.

Kort fortalt ble det klemming, gråting og enda mere klemming og enda mere gråting.

Med andre ord en meget vellykket reunion og en fantastisk ferie i mitt andre hjemland. For å bli litt sukkersøt, så var det rett og slett balsam for sjelen.

Her skal vi akkurat dra på grillparty til Jules da lillemann bestemmer seg for å ta et bad med klærne på


Ungene tok seg en svingom, lillemann med sin karakteristiske snurre rundt og breake stil, minstetøtta i kjole sydd av meg

"hjelper" til med å vanne i hagen og ville helst KUN vanne bouganvillaen  bakerst på bildet


2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult med suprise-lunch, fikk gåsehud da jeg leste det. Gode venninner er gull verdt! Kai begynner å bli stor, fin gutt du har :) Tenker det gjorde godt med noen uker i solen, for her må man se langt etter den... Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. så søt du er :)
      ja man er virkelig utsultet på sol denne sommeren, her i nord er det som om det skulle være høst, blåser stiv kuling og bøtter ned, men trøster meg med at det ikke er så veldig mye bedre lengre sørover :)

      Slett