mandag 18. juni 2012

Skulle trodd jeg bodde i Bergen......

Ja for er det ikke ironisk nok der de lider av tørke?
Jeg lider også av tørke. Eller bloggen tørker opp og inn og blir snart en gammel glemt rosin mellom sofaputene.

Bloggtørke. Et kjent fenomen fra tid til annen hos mange medbloggere. Andre skjønner knapt hva vi snakker om. Min unnskyldning er at jeg syr. Mye. Har foret mine medinnbyggere i byen vi bor i med luer. Jeg har holdt opp med å sy oppnedluer. Jeg har fått overlock. Jeg har fått facebook side som du gjerne må like. Jeg har en 20 mnd enda villere enn før lillemann som løper gjennom verden. Vi skal flytte.

Og derfor har det altså oppstått bloggtørke.

Men her er hva du kunne ha lest om hadde det vært regntid på bloggen.

Lillemann har lært seg å ri på Anton, nabohesten
Vi har campet i ekte nordnorsk sommervær, knytebuksa er sydd av mamman

Vi var i Oslo i Pinsen=sovne med rosinbollen i munnen
Blideste godgutten med bilbody og retroshorts sydd av ingen ringere enn mamman hans

Håper det ikke tar meg like lang tid til neste blogginnlegg. Skjerpe meg skal jeg. Ha en fortsatt fin og solfyllt uke, med eller uten rosinbolle. Ps husk facebooksiden min.

9 kommentarer:

  1. Så mye fint du syr!
    Og sikkert ekstra moro med overlockmaskin.
    "Liker" facebooksiden din. Den røde tunikaen, hvilket mønster har du brukt?
    Håper på regnvær på bloggen, morsomt å lese!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marianne :) den røde tunikaen er fra bare barn igjen boka, men jeg har forminsket mønsteret. Jeg skal forsøke å blogge litt oftere innimellom slagene :)

      Slett
  2. Liker, liker,liker! Og da mener jeg på facebook, at du er tilbake, at lillemann lærer å ri og alle de fine klærne! Kjenner til denne tørketiden og har funnet ut at jeg ikke MÅ blogge hver dag eller hver uke. Må ha noe vettugt og komme med også :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg Ingrid :D deilig også at leserne fremdeles er der selvom man kun blogget to ganger i mai og da kun om hekling :D :D
      Ha en superfin kveld videre, klem herfra :)

      Slett
  3. Du har fått en Blog Award av meg! Du kan lese om den her: http://hverdagsglimt49.blogspot.no/2012/06/blog-award.html

    Klem M

    SvarSlett
    Svar
    1. så hyggelig :D tusen takk, den skal jeg sende videre! Ha en fortsatt fin og forhåpentligvis solfylt lørdag

      Slett
  4. Tusen takk for utruleg koseleg kommentar i bloggen min! Hyggeleg å kikke innom til deg igjen også. Eg er heilt einig i prioriteringane dine, både familie og sying kjem framom blogging :-) Lykke til med flytting, og flotte bilete av nydeleg liten kar!

    SvarSlett
  5. Kjenner godt til dette med bloggtørke ja :)
    Ellers må jeg bare si at jeg digger de shortsene :)

    jeg har symaskin, men kan ikke å bruke den...hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Er det kanskje fordi det er sommer i tillegg at man har tørke på bloggen? huff, men all denne syinga tar MYE tid, men morso er det, så hiv deg på et kurs :)

      Slett