mandag 26. mars 2012

Give away hos barnigjen

Denne give awayen må du ikke gå glipp av.
Hos barnigjen er en nettbutikk med utrolig tøffe og funksjonelle og ikke minst hjemmelagde barneklær.
Og er du som meg, så er hjemmelagd tingen og sier vi retro i tillegg, så er det nesten så vi dauer av glede.

Listbeth som eier butikken, er utdannet innefor søm, så hun vet hva hun driver med. Hun har gitt ut boka Barn igjen, som er en utrolig god og nyttig bok for oss hobby syere. Jeg har lagt min elsk på denne boka og anbefaler den på det sterkeste hvis du drømmer om å sy kule retro klær selv.

Ta en kikk innom nettbutikken og finn dine favoritter som kanskje du kan vinne.

Du kan også få kjøpt metervare hos barnigjen, jeg har falt for dette jungelstoffet

2 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for flott innlegg om butikken og boka mi og takk for at du oppgir hvor du har tatt kjolemønstret i fra. Vi får komme tilbake til en give away hos deg senere, når min er ferdig.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. den boka er gull verdt :D

    SvarSlett