onsdag 1. februar 2012

Hva tenker folk på, de som googler altså?

Etter at jeg endelig fant ut av hvordan man skal "ta bilde" av en side, ja for tenk det visste ikke jeg og måtte google det, og til de av dere som ikke heller vet det, så trykker man bare på "Prt Scr" tasten som typisk er oppe i høyre hjørne, lagrer den i feks Paint og viderebehandler den i det bildebehandlings programmet du bruker. Jeg bruker Picnik, men de stenger snart, så de skal jeg ikke reklamere for og hvilket program skal jeg bruke når de ikke er tilgjengelig mere? Snakk om problemer i heimen. Tips mottas med glede.

Men tilbake til saken. Noen ganger dukker det opp morsomme ord merkelige ord folk har søkt på og som har brakt dem inn på bloggen. Her er noen eksempler
Brune babyer og gjengangeren tiss....

5 ting du ikke visste om elg???
Spennende prosjekter og voksenbleier


Er du en super googler som googler alt som faller deg inn der og da?

6 kommentarer:

  1. Haha morsomt.
    Men hvordan vet du hvilke ord de har søkt på? Kunne tenkt meg å finne ut det samme om min blogg :)

    SvarSlett
  2. Marianne, under statistikk og trafikkilder, trykk mer og der kan du se søkeord for hverdag, uke, mnd osv :) Enjoy :)

    SvarSlett
  3. Prøv bilderedigeringsverktøyet Photoscape :-) Veldig enkelt og greit, men har en god del muligheter (dog ikke på photoshop-nivå). Gratis :-)

    http://download.cnet.com/PhotoScape/3000-2192_4-10703122.html?part=dl-6295843&subj=dl&tag=button
    Ellers lurer jeg på hva du har skrevet om heste tiss???!

    SvarSlett
  4. Valiana, takk for tips, skal sjekke det ut :)
    Og, tror ikke jeg har skrevet om hestetiss, bleier til voksne og brune babyer, men har kanskje skrevet om disse ordene hver for seg, men at noen forviller seg inn på bloggen pga disse ordne er meg en gåte :)

    SvarSlett
  5. Stemmer i med anbefalingen over. Photoscape er superbra.
    Alt du ikke har skrevet om, men som likevel trekker folk til din side, kommer selvfølgelig fra din bloggroll. Om noen søker heste tiss, og en blogger skriver ordet heste og en annen tiss, og det står synlig på din bloggroll... you got it! :) Tror jeg må ta en runde og finne merkelige ord en av dagene, vet nemlig det er noen skikkelig gode der et sted. hihi Av og til lurer jeg på hva folk egentlig tenker. :)

    SvarSlett
  6. de fleste som kommer innom meg jakter på babymat oppskrifter og Gibraltar, regner med de blir bra skuffet ang gibraltar da :)

    SvarSlett