torsdag 16. februar 2012

Fint her likevel og heklede booties og sånt

I dag (eller i går faktisk)har sola rett og slett bakt ned. 
Den har varmet gjennom vinduene, 
den har smeltet snø på garasjeporten 
og den har smeltet meg.
Det skal ikke stikkes under en sol stol at jeg elsker sol!
Så på sånne dager som idag
etter en lang periode med speilholkeføreog ingen snø, 
så er det bare å komme seg ut og la solstrålene gjøre jobben.


Glad hund som leser "avisen"

Og siden mammaen i huset har så mye fritid, 
så har hun disket opp med enda flere heklerier.
Oppskriftene er en blanding av flere, 
sålene kommer fra en oppskrift og skaftet fra en annen 
og en god del fantasi måtte til for å få de til.
Men søte er de og passer nok best til jenter og ikke små villmenn.



6 kommentarer:

  1. Så idylliske vinterbilder! Så fine booties, jeg kjøpte overpisede booties fra Rock my baby til Anna i fjor. Angret meg litt når jeg så alle de fine og mye billigere bootsa som ligger på Epla. Har du forresten vurdert salg når du er så flink? :)

    SvarSlett
  2. Takk Ingrid :) Ja jeg har sett de overprisede og de er jo søte, men dyre :)
    Går med litt tanker om en epla ja .)

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg at du savner sola, du som er vant med varme.
    Flotte naturbilder du har lagt inn!

    SvarSlett
    Svar
    1. var mer avhengig enn man trodde :) Og ja, det er fint her oppe når snøen blinker i solskinnet og to glade hunder "bader" seg i sola de også og er storfornøyde

      Slett
  4. Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet... Vi er like lykkelige her for at den er tilbake. Går bare og lengter mot først påske, og så sommer. :)

    SvarSlett
  5. Å så deilige bilder av snø!! Er det nordover du bor?
    Husker slike vintre fra da jeg bodde i nord-trøndelag da jeg var liten. Vakkert! Kjempefine tøfler også!:)
    Det er forresten sikkert mye vi lurer på ang. flytting, men heldigvis så har jeg en svigerinne som har bodd i Spania i tre år med tre barn:) Hun har forøvrig flyttet hjem igjen som dere. Regner med at det sikkert er det vi også ender opp med. Må bare ha litt luft under vingene først!
    Jeg må ta en "lesetur" lenger ned i bloggen din for å få med meg reisen deres heim att:)
    Kos deg så lenge!

    SvarSlett