fredag 27. januar 2012

Hvis mobilen fryser, heklet mobiletui

Hvis mobilen har det kaldt i vinter, så kan det være lurt med et "vinterdekken".
Superhekleren har heklet disse i rekordfart og som dere kan se, så tok jeg helt av med den ene blondekanten. Grunnoppskriften fant jeg inne hos Drops

Garnet er fra Viking ull og jeg brukte nål nr. 4 til etuiet og nål nr. 3 til blomsten.

Blomstene er super enkle å hekle og trinn for trinn oppskrift finner du her Attic24
Mammas etui og storesøsters etui

4 kommentarer:

  1. Stilig! De der kunne du jo faktisk ha solgt. Hva om du lager snor til dem? Så kan man trygt holde de i handa når man er ute og går, eller kanskje til og med en lang versjon som man kan ha rundt halsen? Vil ha! Lag flere og selg, det er en ordre. hihi ;p Syns den store blondekanten var ganske kul, faktisk.

    SvarSlett
  2. Hilde, kanskje jeg skulle gjøre det :)
    Skal strikke en fantorang til kai da han synes fantorangen er det beste, så hvis kenguruer liker orange elefanter, så kan det hende det blir produsert flere av de også :)

    SvarSlett
  3. Oi da har du snart en snibel-snabel-snubel-glad Kai i huset. Fantorangen er rimelig populær her også. Kenguruen har en sort pygmeelefant han. En som min gudmor har heklet til han. :)

    SvarSlett