søndag 13. november 2011

Like'n share Pro fresh, en ærlig tilbakemelding fra ærlige smakere

Det kom to esker Pro fresh fra Fisherman's friend i posten. Jeg har som mange andre oppdaget Like'n share, hvor du tester ut produkter og sier hva du syns om dem.

Jeg rev opp konvolutten, ja dette er mitt første Like'n share bekjentskap, kastet meg over innholdet. Blåbær og Lemon lime, yum yum, eller?

Testperson 1 er meg og jeg som vanligvis synes pastiller smaker godt, er ikke imponert av blåbærsmaken. Det er ikke det verste jeg har smakt, men det frister ikke til gjentakelse.
Lemon lime er syntetisk i smak og smakte helt pyton. Sorry til de som lager Pro fresh og sikkert synes det smaker som ekte lime/lemon. 
Blid og glad, men det var innen hun smakte lemon lime pillene...


Neste person som skulle teste ut herligheten, var søteste storesøster. Hun kunne opplyse om at hun hadde jukset og hadde kjøpt den med blåbærsmak og at den var ok. Lemon lime hadde hun ikke prøvd før og storesøsters dom, er at det føltes som om det dannet seg farlige gasser i munnen når man spiste på den. Ergo er resultatet at den vil hun ikke ha flere ganger.

Så gikk turen til mine heldige venner i Tromsø, som raskt kunne fortelle det vi allerede visste, blåbær er ok og Lemon lime er helt pyton.

Siden etter første testrunde er pastillene prøvd på ny og på flere personer, men det har ikke kommet frem nye opplysninger i saken. Ingen vil kjøpe sine egne pastiller heller.

Regner med at jeg heretter blir nedlesset av flere Like'n share produkter med mine ærlige produktuttalelser, eller kanskje ikke.

4 kommentarer:

  1. For ett artig konsept, har aldri hørt om det før. Men elsker jo sånt, så nå har jeg også registrert meg :)

    SvarSlett
  2. håper du får noe spennende og godt i posten :)

    SvarSlett
  3. De ber jo om ærlig svar, så da kan de i det minste stole på at om du sier du liker neste produkt, så liker du det virkelig også. :) Tipper du får nye tilbud snart. Jeg har også gitt negative tilbakemeldinger, men de gis via twitter, og de positive på blogg eller facebook, uten at jeg har tenkt over hvorfor. :)

    SvarSlett
  4. hehe, jeg likte dem faktisk jeg- ikke den lemon lime med en gang, men etterhvert. Og likte boksen. Så jeg kommer til å kjøpe de. Smaken er som baken...ungene likte best blåbær, jeg lemonlime.

    Men enig med deg, om man ikke er ærlig på sånne produkttester så kan man bare la være. De vil jo vi skal svare ærlig.

    SvarSlett