lørdag 19. november 2011

Kort og Kos

Her for en stund siden, var jeg så heldig å vinne et gavekort fra Kort og Kos. (Foreldremanualen) Endelig fikk jeg også tatt meg sammen til å velge ut hva jeg skulle ha. Har vært innom der mange ganger, men ikke klart og bestemme meg.

Valget falt på en kosemus og en kosehund. Veldig myke og veldig koselige.

Og bedre service skal man lete lenge etter. Hadde problemer med å registrere "betalingen", forlot siden og tenkte at jeg prøver igjen en annen gang, men like etter fikk jeg email hvor det stod at de hadde sett at jeg hadde hatt problemer, men at de kunne sende den likevel. Tok pakken kun 1 dag før den var i postkassen, så her skal jeg garantert handle mere.

Stikk innom Kort og Kos du også og se hvor mye fint de har.

6 kommentarer:

  1. Hei :) Den så veldig god og myk ut♥Så flott med så god service også :)

    SvarSlett
  2. Sånn service gjør fort at jeg får lyst til å handle der fremfor andre steder. Det er god reklame du gir dem, i disse julehandletider. :)
    Sa Hildegirl. Hvorfor er jeg ikke pålogget? hmm...

    SvarSlett
  3. hehe, ja det var virkelig god hjelp der :)
    Veldig fornøyd og veldig glad for kosemusa, den er kjempemyk

    SvarSlett
  4. service er viktig!
    og den musa...skjønn!!

    SvarSlett
  5. Skjønner meg ikke på Foreldremanualen, hvor blir det av innleggene som pinges?

    Gratulerer som vinner!

    Ser forresten at muligheten for å abonnere på kommentarer er tilbake igjen, bra. Og nå har jeg lært at du ikke er 23! :-D

    SvarSlett
  6. Takk for hilsen helt fra Spania! :-) Så koselig blogg du har! Legger meg til som følger hos deg :-)

    P.S. Hvis du fortsatt ønsker å følge min blogg, har jeg endret adresse. Jeg trodde følgerne mine automatisk fulgte med på ny adresse, men så var ikke tilfelle. Her er iallefall den nye: www.tantekissa.blogspot.com :-)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett