onsdag 9. november 2011

Kakemonsene på tur

I helga var vi på helgebesøk i Tromsø og da måtte vi selvsagt på kafe. Ingen bytur uten kaker.
Jordbærpikene har alltid gode kaker og siden vi var der så tidlig, så slapp vi å kjøre over de andre kafegjestenes bein.
En god start på dagen
Lillemann måtte klare seg med rosiner og riskjeks. Ikke alltid rettferdig å være minst, men mammaen er ikke så glad i å fore lillemann med sukker. Seg selv og storesøster er noe annet, men så er vi også kakemonster kakemonser da.

6 kommentarer:

  1. Nam! Kjenner misunnelsen brer seg som... som... som krem på en kake. Argh! Jeg vil også ha. ;) Tror jeg må bake til farsdagen. :)

    SvarSlett
  2. mmmm det var kjempegodt med kake sånn på en lørdag formiddag :)

    SvarSlett
  3. Mmmmm kakemonster! Jordbærpikene er som regel suksess, dog umulig å besøke med barnevogn på en lørdag her i bartebyen. Men tidlig formidag en mandag går heeelt fint. Fikk du opp bildene på bloggen min etterhvert?

    SvarSlett
  4. mmmmmm elsker kake!!! :)

    Kjempe flott blogg du har :) Her skal jeg jammen lese mere :)

    SvarSlett
  5. mmmmmm....
    og Tromsø!! fiiin by!

    SvarSlett
  6. mmmmmm kake er bare så godt ja :) Kan spise kake hver dag jeg. Bra du fant noe leselig her inne supersunn :) God helg

    SvarSlett