lørdag 22. oktober 2011

These boots are made for walking

Og sånn er det.
Mine nydelige, mørkeblå Hunter støvler, står ikke pent oppstilt i den pene, rene entreen vår.

De står ikke ved siden av en hvitmalt benk.

Ei heller står de under en matchende regnkåpe, som jeg forøvrig godt kunne tenke meg.
Regnkåpe fra Ilse Jacobsen, sydvest har jeg allerede

Nei mine nydelige, mørkeblå Hunter støvler er ikke fullt så rene og pene som de var for et par uker siden, da de var nye. Et par ukers bruk på bondelandet har gjort at de ser sånn ut.
Og dette er faktisk ikke SÅ ille, støvlene altså, gangen er det verre med

Har du også lyst på at dine Hunter støvler skal se sånn ut, legger jeg ut oppskriften her:

- Kumøkk
- Hestemøkk
- Elgbæsj
- Brennmanet
- Jord
- Sand
- Tang og tare
- Dødt gress

Ta to daglige turer i disse ingrediensene og du vil garantert bli fornøyd.

God tur

3 kommentarer:

  1. He he, jeg har ikke Hunter støvler. Jeg har ingen fancy støvler i det hele tatt. Men regner med at jeg lett kunne fått dem skitne...

    SvarSlett
  2. Hurra, det er jo akkurat det støvler skal brukes til! Ikke til å luftes på kaffebarer i en storby. :-)

    Ang. kjole, takk for fine ord. Det er mønsteret til Klinkekults sukkertøykjole fra boka Made by me, og den er enkel å sy - også uten overlock.

    SvarSlett
  3. eR så glad for at støvler er blitt et in fottøy :) for mere behagelige støvler skal man lete lenge etter og heldigvis kan de jo bare spyles

    SvarSlett