fredag 21. oktober 2011

Endelig fredag og 20.000 besøkende

Hurra for 20.000 besøkende!


Og hva i alle dager har så mange gjort her inne?


Vel mange har lett etter Bjelouška, hva i huleste er det tenker du sikkert nå, og det gjorde jeg også, og etter litt kjapp googling, fant jeg ut av det, det er jo selvfølgelig slange! Og slange skrev jeg jo om da vi fikk besøk av slange på stuegulvet. En riktig god opplevelse med andre ord som du kan lese om her.


Sint hund derimot, DET har jeg ikke skrevet om, så hvorfor de finner veien inn til meg. det er en gåte.


Søt baby er også en gjenganger. Hvorfor søker egentlig folk etter søte babyer? Er det for å sammenligne, eller er det for å se hvordan en søt baby ser ut? 


Uansett hva du leter etter, så er jeg glad for at du fant veien inn til meg.


Ha en fortsatt fin fredag.

4 kommentarer:

  1. Heisann Jill!
    Jeg lurer på en ting:) Du skrev inne på småtroll forumet at du lagde noen gnagekjeks til gutten din, og nå har jeg bladd igjennom bloggen din i håp om å finne oppskriften! Kunne du fortalt meg hvordan jeg lager gnagekjeks?:)

    Line:)

    SvarSlett
  2. http://mamma-i-eksil.blogspot.com/2011/06/steinharde-kjeks-til-klende-gommer.html

    der var den :)

    SvarSlett
  3. Oj,oj, så bra! Grattis med 20 000! enits40

    SvarSlett
  4. mange rare måter å finne en blogg!
    har funnet min egen blogg flere ganger via ulike søkeord -artig!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett