torsdag 1. september 2011

Nye giftfrie sko

Lillemann har fått nye sko siden han skal stå/gå overalt. Disse fant jeg i en kjempesøt barnebutikk i San pedro, som heter Mini Mi
Kule sko til kule lillemann

De kommer fra Pediped, next best thing to bare feet.

De er laget i kjempemykt skinn som er non-toxic og kan brukes både inne og ute. De er ikke harde og stive som mange sko er, de er mere som en myk og god tøffel. I tillegg kan de skilte med å være håndsydde og kule.
Bare rolig, lillemann har ikke fått rosa sko
De finnes i mange fine farger og mønstre og jeg synes de rosa her ville passet supergodt om lillemann hadde vært en jente. Dessverre er storesøster nok litt for stor til å gå i sånne, tror ikke medstudentene hadde blitt så imponert om hun troppet opp på forelesning med disse.








12 kommentarer:

  1. Så utrolig tøffe de var. Har sett såvidt etter sko til Anna også, bare sånne myke kose sko. Men bare funnet med hard såle foreløbig. Skal google om det merket selges i N også.

    SvarSlett
  2. dette fant jeg

    http://www.pediped.com/StoreLocator.aspx

    Rampetroll

    http://www.rampetroll.no/shop/

    SvarSlett
  3. så utrolig herlige (giftfrie) sko!!
    eeelsker sko.
    sånn er det med den saken!

    SvarSlett
  4. Viktig det der med at de er giftfrie :)

    SvarSlett
  5. Ååååå så fantastisk søte sko! :D Jeg og vil ha!! Eller Adrian vil ha. Sier vi ;)
    Gleder meg til han trenger sko. Selv om jeg egentlig håper det er en stund til han går ennå

    SvarSlett
  6. jeg falt bare pladask for dem, de er så lubne og gode liksom :)

    SvarSlett
  7. Så søte sko!!Jeg liker også sånne "lubne" sko;)

    SvarSlett
  8. nesten så man får lyst til å "skviiiise" dem :)

    SvarSlett
  9. De så behagelige ut! Behagelig og komfortabelt er uvanlig, særlig når de også er gode for foten.

    Flotte skotøfler!

    SvarSlett
  10. De var flotte! Vi er også på utkikk etter sko nå, men de må nok være av den litt varmere sorten. Her tok Kenguruen tak i meg, da jeg satt på huk, og løftet seg opp i stående stilling i dag. Aller første gang! Og han har fremdeles ikke krabbet engang. Det er like før, tror jeg. Det blir nok nødvendig med sko her nå snart. :)

    SvarSlett
  11. Jeg får tipse om en annen blogger som har give-away, ja?

    http://bare-mamma.blogspot.com/2011/09/gavedryss.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MammaTilToPrinsesser+%28Mamma+til+to+prinsesser%29

    Her er blant annet myke tøfler til små.

    SvarSlett
  12. Lammelår: takk for tipset, men den har jeg allerede fanget opp selv og allerede linket til :)
    Er tidlig ute jeg skjønner du, har ikke annet å gjøre, hehe :)

    Hilde: wow så flink Kenguruen har blitt, er det ikke ufattelig hvor fort det går nå?

    SvarSlett