mandag 12. september 2011

Frokost på promenaden og ull

Man skulle ikke tro at man var i september, eller jo det tror man jo når man bor i syden.

Selv er jeg kjempelei sommer og den evinnelige heten.

Jeg er lei av at så snart man trør ut av dusjen, så klistrer håret seg til ryggen og man trenger en ny dusj.

Jeg er også veldig lei av å svette meg gjennom netter hvor det er helt vindstille og sikadene bråker i vei.

Det jeg vil ha nå, er høst! Gi meg litt kulde! La meg kle på lillemann noe ull, uansett hva det er, bare noe av ull! En ullsokk for eksempel.

Jeg vil ligge under min nye dundyne og kjempe med mannen om hvem som skal ha den (dobbeldyne).
Nesten ikke et øye på stranda

Jeg vil så mye jeg, men akkurat nå får jeg ta til takke med tidlig frokost på promenaden, tidlig morgen i Spania er ikke så dumt når alt kommer til stykke.
Hundene fikk være med og lillemann sover i vogna, perfekt
Hva vil du ha, sommersol og intens hete eller norsk vinterkulde og regn?

7 kommentarer:

  1. Det går bra med lillegull ja ;) Jeg er glad i høsten ;)

    SvarSlett
  2. Er avhengig av alle årstidene... Sol når det er sommer og snø når det er vinter. Elsker høststormene:-)

    SvarSlett
  3. Hehe, jeg måtte le litt, for her sitter jeg med ullsokker og hører høstvinden rive i hus og trær. Det er ikke noe tvil om at høsten er her. Jeg liker det så lenge jeg slipper gå ut, kan sitte inne med litt varme i ovnen og bare nyte mørket med levende lys og mye spennende på tv'n om kvelden.
    Jeg syns vi er heldig med alle årstidene egentlig. Akkurat passe lengde på hver, når man er lei, kommer en ny årstid ♥ Må jeg velge, vil jeg si våren. Ikke noe er som våren når alt våkner til liv etter en kald, våt vinter. Det er som en ny fresh start på hverdagene med lystigere humør og lysere dager.

    Takk for godbedring ønsker til lille Spurven min ♥

    SvarSlett
  4. lengter jo alltid etter sol og sommer, men tror jeg hadde blitt lei med bare en årstid ja.

    SvarSlett
  5. Hjertebank, godt å høre at lillemannen din har det bra :)

    SvarSlett
  6. Mia, enig med deg at alle årstidene har sin sjarm og regner med det er bra fint hos deg nå :)

    SvarSlett
  7. Karin; håper spurven har det bedre nå, det er så fælt når de små er syke.

    Alexia; man vil alltid ha det man ikke har, er det ikke typisk :)

    SvarSlett