tirsdag 23. august 2011

Var det noen som sa høst?

Når man bor langt vekke fra høsten og Norge og skolestart ikke er et tema her i huset, annet enn at jeg jo stolt kan hurtig nevne at storesøster nå studerer medisin på universitetet i Tromsø. Hurra for storesøster, en dag skal jeg bli like flink som deg sier lillebror. You go girl!

Men man merker ikke at det er langt ut i august når man bor her nede. Her glir årstidene over i hverandre og det eneste som tilsier at det er høst, er at det er mindre turister og mindre kø på veien gjennom San Pedro og hurra for det, for det er der barnehagen ligger og mamma liker ikke milevis med dum kø i 36 graders varme bare fordi absolutt alle sammen skal ut og kjøre samtidig, hver dag hele tiden.

Så for å ønske alle hjemme i Norge lykke til med høst og skolestart eller barnehagestart, så legger vi ut et bilde av lillebror (tatt i dag) som koser seg i poolen med Flode.

12 kommentarer:

  1. Det er virkelig høst her ja. Litt misunnelig på deg, men så tenker jeg på at en uke i sydenvarmen i januar blir i meste laget for meg. Desuten elsker jeg egentlig høsten. Flink storesøster Kai har! Gode gener, kanskje? :)

    SvarSlett
  2. Det er enda for varmt for meg også, derfor vi må kjøle oss ned i poolen med Flode :) Ja jeg liker og tro at hun har det fra meg ja,hehe, men det er det nok ikke, her er det knallhard jobbing i 3 år som har betalt seg :) Flinke flinke storesøster :)

    SvarSlett
  3. Så smart den badegreia var. Sånt no hakke vi i by`n ;)

    SvarSlett
  4. Jeg er heller ikke glad i 36 varme, men 6 av dem kunne vi fått, synes jeg. Sender du over?

    SvarSlett
  5. Grattis med medisin-jente! Tipper du er stolt!:)
    Mannen sitter og drømmer seg bort i hus på Fuerteventura, med basseng, hehe. Høsten er en koselig innetid. Men gruer meg til sidelengs regn og slaps. Til og med storesøster har begynt å snakke om spania. Må være deilig å slippe turistene forresten;)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med medisinstudent :)
    Og kos deg med sol og sommer - her er det 12 grader og regn utenfor kontoret...:(

    SvarSlett
  7. Ingrid; baderingen er kjempesmart ja, får tatt meg noen svømmetak og han flyter med :)

    Lammelår: du kan få alle varmegradene du ønsker, jeg vil ha vanlig høst!

    Prinsesse; er det ikke morsomt hvordan det er, jeg drømmer meg hjem og dere drømmer dere til Spania :)

    Marita; Takk for det og 12 grader er jo mye det :) perfekt spør du meg :)

    SvarSlett
  8. Takker, du er gavmild, altså! :-D

    SvarSlett
  9. Eg ser fram til å nyte "høsten" i Spania i år, så veldig kjekt å høyre om badevær:)
    *går tilbake til pakkinga, nærmer seg avreise*

    SvarSlett
  10. spennende, skal du til selveste spania eller til øyene? :)

    Lammelår; jeg er ekstremt gavmild når det kommer til utdeling av grADER :)

    SvarSlett
  11. Skal til selve Spania, ja. Har faktisk aldri vært der før, så dette blir nytt og spennende for oss:)

    SvarSlett
  12. God tur, været er varmt og fint enda det :)

    SvarSlett