tirsdag 9. august 2011

Store meloner i Puerto Banus

I dag har Kai hatt sitt første kjendismøte.

Vi møtte på puppedamen Katie Price, tidligere kjent som Jordan og hennes modell kjæreste, toyboyen Leandro Penna da vi var på shopping i El corte ingles. Ikke bare møtte vi dem en gang, men hele to ganger gikk vi rett på dem.

Pappaen syntes puppedamen så bedre ut i virkeligheten, lillemann syntes puppene var veldig fine og mammaen syntes hun var veldig liten og tynn.

Pappaen mente puppedamen kikket på han(og hvis hun kikket på han, så var det nok på den enorme gipsen han har på armen), mammaen mente puppedamen kikket på lillemann og lillemann mente det samme som mammaen. Dessuten syntes mammaen at Leandro var ganske kjekk.

7 kommentarer:

  1. Haha... Du er morsom:-) klem

    SvarSlett
  2. Jeg koser meg sånn når jeg leser innleggene. Du skriver så morsomt og underholdene :) Kai tenkte sikkert, "hun hadde MYE melk i puppene" ;)

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg litt glad for at noen synes JEG er morsom :D

    SvarSlett
  4. Thihi. Jeg så Aylar engang, hun var pitteliten, nådde meg til skuldrene og veier sikkert lite mye som min høyre legg. Men ja, større på andre områder :)

    SvarSlett
  5. Jill; kanskje det er defor melonene er så store fordi de er så små og tynne? :)

    SvarSlett