fredag 12. august 2011

Rotekoppen

Jeg skal være den første til å innrømme det, jeg roter! Men i det minste så rydder jeg etter meg selv. (ikke spør pappaen, han mener han rydder etter meg og det stemmer ikke)


Det kan man ikke akkurat si om lillemann eller den enarmede banditten (pappaen). Nå er pappaen unnskyldt inntil han får gipsen av (om noe som føles som om 100 år). 


Lillemann derimot, han roter han, se bare på hvordan det ser ut en time etter at han har stått opp. Hvordan er det mulig at en sånn liten kar, kan rote så mye?
Drømmehagen DVDene ligger strødd og blir brukt som surfebrett, badehåndklær henger og slenger


Rotes det hjemme hos dere også eller er det alltid nyvaskede tilstander?

7 kommentarer:

  1. Jeg er veldig flink til å rydde, men jeg gjør det ikke særlig ofte! Og det ser ut deretter, men så lenge vi får gjort det vi skal og jeg når fram til tastaturet, er jeg fornøyd. Alternativet er å fylle livet med rydding og det vet jeg at ikke funker, men håper å få mer system som appellerer (kremt!) til å holde orden, når rommene er som de skal være. Om noen uker, kanskje, når vi har fått vårt store skap som skal kunne romme det meste.

    God kveld og god helg!

    SvarSlett
  2. Synes jo det så ryddig ut hos dere....Her flyter det som regel. Utrolig hvordan de små klarer å rote....

    SvarSlett
  3. Det dere ikke ser er jo resten av rommet, ta stuebordet feks hvor vi "jobber" fra, der er det alltid fullt og lillemann har sko fetisch og finner alltid noen sko han kan slepe rundt med :)
    Ikke lett å holde det ryddig og jeg har bare to jeg rydder etter. God helg til dere også :)

    SvarSlett
  4. Kjenner til dette med unger i hus ja ;)

    Sånt veiteppe har jentene mine også, veldig populært :D

    SvarSlett
  5. Takk for det Karin, ikke så fin og proff som din da :)

    SvarSlett