tirsdag 16. august 2011

Hvem trenger en elektrisk fluesnapper?

Alle fluene er trygge rundt meg, for jeg treffer bare store mål

Hvem trenger en elektrisk en, når man har sin egen fluedrepende baby "terminator"?
Det er bare det, han har enda ikke kverket en eneste en, men mammaen har blitt smacket i ansiktet, hundene har fått et par dask og stuebordet blir klasket på konstant.

Kan forresten melde at den elektriske fluelampen er skikkelig dårlig og har til dags dato kanskje tatt livet av et par knott og er forvist til det sikre "finnes aldri frem igjen roteskapet" under trappa. Jeg har forsøkt å finne den frem for å ta et bilde av den, men måtte gi opp da roteskapet er veldig rotete og ting bare er blitt stuet inn der over lang tid.  Men den ser omtrent ut som denne.
Dårlig fluelampe, ikke løp og kjøp!



5 kommentarer:

  1. Haha! Herlig! Litt av et våpen han har der. :) Vi har elektrisk "tennisracket", og det er det eneste jeg tør gå løs på veps med. Jeg er allergisk, så det er meg eller dem. :)

    SvarSlett
  2. den skulle jeg ha hatt, du aner ikke de store vepsene vi har her, det er sånne med todelte kropper og lange dinglende bein, hornets kaller naboen dem for, skumle er de og de biter! Er livredd dem, de kommer inn for å bygge reder innendørs og jeg jager dem ut med den lilla fluesmekkern mens jeg holder på å dø av skrekk! :/

    SvarSlett
  3. Hihi, stilig bilde! :D
    Godt du har han når fluegrillen ikke virker da.

    SvarSlett
  4. han lager en del morsomme grimaser ja og artig når man ser gjennom bildene man har tatt og finner slike prakteksemplarer :D

    SvarSlett