onsdag 10. august 2011

Gro Bag, kjempefine soveposer

Etter at vi kom tilbake fra ferien i Norge, har lillemann ikke sovet like godt som han gjorde oppe i det høye nord på loftet til bestemor. Jeg har grublet og tenkt litt over hva grunnen kan være til det, og har kommet frem til at det MÅ ha noe å gjøre med at han sov i soveposen sin, og ikke fikk til å reise seg opp i søvne og dermed vekke seg selv.

Det er bare det at den soveposen vi brukte der oppe er altfor varm til å bruke her nede. Så jeg hadde en plan om at jeg ville sy han en lakenpose av et søtt dynetrekk fra Zara Home. Men i går på El corte Ingles fant jeg yndlings soveposene våre fra Gro Bag og de hadde akkurat en igjen i riktig str og i riktig tykkelse, 0.5 tog. Den havnet hurtig ned i handlevogna og sparte meg for masse hodebry med å konstruere en selv.

Natta folkens, jeg er kjempeklar til å sove, helt sant!

The Gro company var de første på markedet med å lage soveposer til babyer i 2000. De har vunnet flere awards for beste nursery produkt og har solgt over 3 millioner soveposer. Lillemann har 2 vinterposer og har vært veldig fornøyde med de og i kveld tester han ut sommerposen og ble veldig glad da han så at han skulle ned i den. Må det bli en rolig og stille natt i casaen, amen.

Her er et av stedene hvor Grobags selges i Norge.

4 kommentarer:

  1. Disse var kjempe fine, må finne ut om noen av de nettbutikkene sender til Norge. Herlig motiv og farger på den Kai har.

    SvarSlett
  2. Hmm, kanskje jeg må finne fram Adrian sin sovepose igjen. Han er så fæl til å snu seg på magen og hyle om natten :( Prøvde med soveposen et par netter, men han klarer jo å snu seg med den på også. Men kunne jo gjort et nytt forsøk. Er litt lei av å måtte løpe inn til han 5-10 ganger om natten for å snu han og gi smokk...

    SvarSlett
  3. Ingrid, kanskje det er noen som selger sånne i Norge, har du googlet? Nå trenger du ikke google, jeg googlet hurtig og denne kom opp :)
    http://no1barnevogn.no/grobag-sovepose/

    SvarSlett
  4. Anne-Irene, kjempenydelig navn på gutten din :) Vi har en venn som heter det, han er engelsk da, så det uttales jo litt annerledes da, men navnet er det samme :)
    Her klarte han også å snu seg og reise seg opp i posen, maaaaaaaaange ganger i natt, den er jo så tynn at det var ikke noe problem for villmann, men i det minste trengte jeg ikke være bekymret for at han ble kald (sover med aircon og vifte)

    Har sovet 3 timer i natt, så hvordan man skal fungere gjennom dagen er et mysterium, har drukket to kopper jordmorkaffe allerede :D Gjesp!

    SvarSlett