søndag 21. august 2011

Er kommet opp fra doskålen

Det er ikke så greit å være mamma og samtidig være syk. Ihvertfall når sykdommen er mageinfluensa av værste sorten og mammaen har hatt hodet ned i do stort sett hele tiden.

Opplevelsen har vært særdeles skremmende for mini som fra før av ikke liker skumle lyder. Disse lydene tok kaka og har forhåpentligvis ikke gitt han varige men.

Flaks som jeg har, så våknet han av mammas lyder og ble nødt til å stå hylende i senga til mamma var klar igjen i noen minutter, tror jeg satte personlig rekord i 12 ganger på en natt.
Neste gang kanskje jeg må ty til urter?

Jeg er veldig glad for at jeg ikke kastet opp på mini eller i senga hans og mindre glad for at skittentøyskurven dessverre ble et mål men mest glad ble jeg for at det kun rammet t-shirten til mannen. Selvfølgelig ser ikke han sånn på saken, men det spiller ingen rolle, for nå er jeg tilbake med nesten fullt batteri igjen.

Dessuten er jeg veldig glad for at det ser ut til å ha vært en effektiv slankekur, men den er nok ikke varig.

4 kommentarer:

  1. Uff da, hørtes særdeles utrivelig ut:/ Men bra du er på bedringens vei, ønsker deg riktig god bedring :) Snart er du i tipp topp stand igjen. Klem

    SvarSlett
  2. takk Ingrid, ja det var ikke noe særlig og når man omtrent er som enslig mor for tiden, så skjønner man hvordan de må ha det når det er sykdom på gang :/

    SvarSlett
  3. Uff...det er ingenting som er verre! Godt å høre at du er på bedringens vei :) Håper du er frisk som en fisk nå!
    Klem

    SvarSlett
  4. takk Marita :) Hadde et tilbakefall idag, men nå føles det bedre igjen, tror jeg heiv innpå med litt for mye mat igår :)

    SvarSlett