mandag 4. juli 2011

Pakket og klart, heia Norge her kommer vi!

Da regner jeg sterkt med at jeg ikke får sove i natt. (Det pleier uansett lillemann å sørge for)

Reisefeberen har inntatt kroppen med maksimal dose.

Kofferten er pakket, men ikke veid. (Her satser jeg på at velvillige Norwegian ansatte velger og overse et par kilo for mye)

Huset er rengjort sånn at gubben skal ha det litt koselig mens vi er vekke og ikke slite seg helt ut hvis han må vaske og rydde litt.

Billettene er printet ut, ja jeg vet at man ikke trenger gjøre det, men jeg liker å ha beviset på at vi skal reise i hånda, dessuten har jeg en gang kommet 2 dager for sent til avgang og har ikke lyst til å oppleve det igjen, var gravid på det tidspunktet, så det kan jo godt hende det var det som var årsaken til min forsvunnede  hukommelse, men som dere sikkert skjønner, vil ikke oppleve igjen.

Da gjenstår det bare å ønske meg selv lykke til i morgen, tøffe mammaen som skal reise i nesten 16 timer alene med lillemann. (Blir nødt til å klappe meg selv på skulderen her) 


God tur og kryss det som krysses kan, Norge her kommer vi!

5 kommentarer:

  1. Hahaha to dager for sent? Det må ha vært forferdelig der og da. :) Man gjør merkelige ting i graviditeten. Mener selv det var mye mer plagsomt med "krympehjerne" enn den berømte ammetåka. God tur nordover. Det går nok sikkert helt fint! :) Men vet ikke om jeg hadde turt å satse på noe angående godvilje og koffertvekt... ;)

    SvarSlett
  2. Ønsker dere en riktig god tur, må si jeg synes du er tøff! Vet ikke helt om jeg hadde turt det samme. Men det går nok bra tenker jeg! :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk :) Turen hjemover gikk kjempegodt. Kai var bare så snill og gråt ikke eller klaget i det hele tatt. Han sjarmerte flyvertinnene og andre reisende og vi fikk et eget sete til han, mitt størte mareritt var nemmelig å bli inneklem av fremmede. Nå er vi endelig "hjemme" og vi er bare så glad for å være her, nyter hvert sekund :) eller dvs nesten, men det får jeg skrive om litt senere :/

    SvarSlett