lørdag 9. juli 2011

Har du lyst på latterkrampe?

Da vil jeg råde deg til å anskaffe en Innersvingen rockering
"Stram opp midjen og ha det gøy!"

Det kan jeg love deg at det blir.
Jeg har ledd så jeg har holdt på å tisse på meg.
Naboene har sikkert ledd så de har tisset på seg (de er nemlig gamliser)

Storesøster har vært instruktør og forsøkt å lære mammaen å vrikke på hoftene.
Jeg har ledd meg ihjel av storesøster som ser ut som om hun danser Hula. I det minste får hun det til....
Mye lettere når man er ung som henne og ikke gammel og åreforkalket som meg.

Men jeg fikk da til slutt til et par omdreininger før jeg kunne konstatere at dette kommer til å koste blod, svette og tårer!

Ønsker alle en god lørdagskveld, selv har jeg hånda godt nedi Candy King posen, storesøster har trena litt ekstra før hun dro på fest og lillemann har gått og lagt seg.

2 kommentarer:

  1. Jeg ler godt av beskrivelsen din. Og av gamlisene som ler så de tisser på seg mens dere ler så dere nesten disser på dere. ;) Vi var utslått av varme i går og gjorde ingenting annet enn å spise is. I natt var det tropenatt, så vi har ikke sovet mye. Godt med en god latter til morrakaffen for å våkne litt. hihi ;)

    SvarSlett
  2. det var varmt ja, men lillemann her sov som en stein, første gang på lenge :)
    Har øvd meg på rocking idag og ER blitt bedre allerede, kan hende det blir blåmerker rundt midja i morgen, jaja :)

    SvarSlett