torsdag 14. juli 2011

Dyrt er ikke alltid det beste

Lillemann sliter skikkelig med tannvondt for tiden, eller det føles som om han slitt de siste to månedene. Stakars meg lillemann!

Vel resultatet de siste par dagene har vært skikkelig fine, illeluktende bomber i Liberoen.

Jeg tror det må ha hendt noe med Liberoen siden sist vi brukte dem, for dette kan ikke være riktig. De dyre merchedes bleiene lekker! Hvordan er det mulig? Libero for liten og stor, eller det var kanskje Lano, men de skal jo holde guttungen tørr hele natta.

Vel, det kan jeg skrive under på at det gjør de ikke. Vaskemaskinen går i ett og vi har kjøpt flere klær, vi er på ferie og det regner, tar en krig å få tørket tøyet.
Bildet er lånt fra Kaffeogmelk prisene var jo crazy!

So thats it, nå skal vi teste Lada utgaven av bleier, Firstprice, Coop og Landlord og hva de enn heter.

Hva synes dere andre bleieforbrukere, er "Lada" bleier ok?

6 kommentarer:

  1. Joda.. Vi hoppa over til Landlord så snart det lot seg gjøre. Det var vel da Kenguruen var akkurat på kiloet tung nok til å gå inn i de minste bleiene. Vi har holdt oss til dem siden, og er bare fornøyd. De er myke og gode også. Men de er vel litt "dyrere" enn de på bildet, for de koster ca en tyvekroning (tror jeg) for 50 bleier. Da skifter jeg av og til rundt midnatt, om det er mye tiss der, men så skiftes det ikke igjen før vi står opp, som jo er alt mellom 08.30 og 10.00. Og da kan det være FULLT av både det ene og det andre, men tette er de. De funker. Si fra hvordan resultatet blir om du tester noen andre billigmerker. :) Landlord våtservietter er også topp, forresten. Gjæør jobben, koster 12kr og er svanemerket.

    SvarSlett
  2. Ble coop sine idag, så nå får vi se om de gjør jobben, måtte vaske soveposen hans idag etter natta. Tenk om vi hadde storhandla bleier den gang de kosta 5 kr! Halleluja, jeg skulle ha solgt de i spania og blitt millionær :D

    SvarSlett
  3. Jada Libero bleiene lekker så absolutt. Fikk så mange i slike gratispakker nå før spurven ble født, så dristet meg til å prøve, men gang på gang tisset han seg ned. Så her går det i pampers nå. Det gjorde vi med jentene også. Så snart stumpen blir stor nok for first price bleiene går vi for dem. Brukte også noen som liddl solgte før, veldig fornøyd og grei pris. Lada er helt greit om det tilfredstiller behovet :) Må ikke bare være billig, men billig og BRA vel og merke ;) Jeg er glad jeg heller ikke storhandlet liberobleier da de var superbillig. Hadde blitt MYE bleier til dukkene til jentene *lol*

    SvarSlett
  4. Og de dukkene tisser ikke så mye heller :)
    Jeg brukte libero før uten problem, men jeg tror jeg hørte noen si at de har forandret på dem nå og det er derfor de lekker. Bruker også pampers i Spania eller Dodot som de heter der, men de er laget av samme produsent. Har ikke problem med at det lukter av pampers som mange sier at det gjør.
    Men jeg skulle virkelig ønsket at jeg hadde hamstret et stort lager :)

    SvarSlett
  5. Libero lekket hos oss også. Hjalp å bytte til en størrelse større. Uansett kjøper vi nå Landlord sine og er kjempe fornøyd. Prøvde firstprice sine, men de funket dårlig hos oss. Lekket de også.
    Skulle gjerne ha hatt en runde med bleiekrig igjen ja ;)

    SvarSlett
  6. Libero suger! Drittbleier, i ordets rette forstand :P Pamper er ikke det spøtt bedre, de lukter jo bare lillemann har skvettet litt i de. Vi sverger til coop bleiene, bedre bleier har jeg ikke vært borti og jeg har prøvd litt forskjellig. De var de eneste som holdt bleiefyllet innenfor istedenfor langt oppetter ryggen. Og billig er de og. Håper de fungerer for deres del også

    SvarSlett