lørdag 11. juni 2011

kais første sko

Kai har fått sine første sko siden vi snart skal ut å reise til det høye nord, der oppe holder det nok ikke å tasse rundt i bare tær som han er vant til her. Bestemor er supersnill og har kjøpt disse fine skoene i mykt skinn, så nå er turen hjemover reddet. Kai syntes det var noen merkelige greier han fikk på føttene og rev og slet i de for å få de av, men disse skoene sitter faktisk på enn så lenge.
 Legg merke til hvor proffesjonelt jeg har satt skoene, hehe

3 kommentarer:

  1. Ååå så søte sko :D Blir en stasen kar med de på ;)
    Når reiser dere? Og hvor lenge skal dere være i det høye nord?
    Ha en finfin søndag

    SvarSlett
  2. Vi reiser den 5 juli og skal være i litt over 3 uker. Skal bli godt med en norgestur så jeg får kjøpt inn litt norske greier til Kai :D Men selve reisen gleder jeg meg ikke til, reiser herfra kl 8 om morgenen og er ikke hjemme i norge før rundt midnatt, hjelpes sier jeg bare, trenger en ferie etter ferien :)

    SvarSlett
  3. Skoene ser gode ut, skulle gjerne hatt slike selv!

    Takk for hilsen på bloggen min.

    SvarSlett