mandag 13. juni 2011

Endelig tid for et bad i det store store badekaret

Endelig var vannet i poolen varmt nok til at vi kunne ta oss en dukkert. Mamman fikk på seg en bikini som var stor nok, Kai ble smurt inn fra topp til tå med ekstra vannfast solkrem fra Matas (anbefales), bleien ble tatt av og solhatten kom på. Badehåndkle og kamera ble funnet frem og farfar og farmor ble lokket med som fotografer og supportere.
Mamma fikk dukket seg under og så kunne Kai komme i og det var forfriskende deilig. Var litt usikker på om Kai ville protestere på grunn av temperaturen i vannet, han er jo vant til veldig varmt vann på babysvømmingen. Men han syntes det var deilig og plasket i vei. Skal helt klart gjentas. Nå må mamman bare shoppe UV dress til Kai.

7 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ så herlig det såg ut! :D Litt misunnelig kjenner eg ;)

    SvarSlett
  2. Heisann,
    det der så deilig ut!
    Heldiggriser:)
    Her har vi faktisk hatt sol i tre dager, juhu;)

    SvarSlett
  3. Deilig med sommer ja, men i ettermiddag kom de varme vindene fra sahara innover oss og da blir det stinkende uutholdelig varmt. Aircon kom på for første gang i sommer ellers hadde Kai aldri sovnet :/

    SvarSlett
  4. Å så godt! Kenguruen fikk plaske i plaskebassenget sitt for første gang her om dagen da det var 32 grader. :) Savner forresten Matas her til lands. Det er flere Matas-produkter som er veldig gode. I dag har jeg forresten blogget litt igjen. Fikk den kompensansjonen jeg snakket om. Nå blir det spennende å se om du hører noe fra Lamaze. :)

    SvarSlett
  5. Å, det så herlig ut, gleder meg til vi skal til syden nå. Her er det 11,5C og regn... De nydelige hagedagene vi hadde forleden var tydeligvis ett kort blaff. Blir forresten spennende å høre om flyturen, jeg er spent selv på å fly nedover. Men med en god dose tålmodighet, leker og pupp så må det vel ordne seg det også. Klem

    SvarSlett
  6. Hilde: så deilig at din også fikk plasket litt ute i det fri, regner med at det var stor suksess :) Spennende med kompensasjon, håper du ble fornøyd, hehe. Forresten så har jeg helt glemt å si at lamaze har svart meg to ganger, ble sendt litt hit og dit, men nå har jeg fått beskjed om å ta leken tilbake dit jeg kjøpte den med kvittering!!!!! Altså jeg vet ikke med deg, men jeg tar ikke vare på alle mulige slags kvitteringer og hvertfall ikke til en leke som kostet rundt 10 euro. Hm så da vt jeg ikke, skal skrive tilbake til han og se hva han s foreslår, men de var hurtige til å svare da, begge svarte samme dag som jeg sendte mailen.
    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  7. Ingrid, 11.5 gr er ikke mye. Tror det blir noen og 35 idag her, litt for varmt når man har planer om å dra til Gibraltar med farmor og farfar og Kai. Lenge til dere skal ut og reise? Går sikkert bra på turen. Kaisførste flytur da han var 4 mnd gikk strålende, han sov nesten hele veien til Oslo, da var det værre med kjøreturen til Geilo etterpå, mye hyl og skrik. :)

    SvarSlett