onsdag 11. mai 2011

Vi har vært på shopping igjen

I går skulle det egentlig endelig være meg selv som skulle få noe nytt. Er passe lei av å gå i det samme ammetøyet eller tøy fra da jeg var gravid. Skulle også tro at når man driver et tøy agentur, så svømmer man i nye klær hele tiden, men nei sånn er det visst ikke. Så avsted til El Corte Ingles dro vi og jeg må da innrømme at jeg både kikket og prøvde mye fint og spennende tøy, men ingenting var bra nok liksom, for det skal jo kunne ammes i og ingenting er værre enn å måtte dra opp puppen nedenifra.  Altfor mye styr og mini blir jo lei før jeg har kledd av meg. Så hva ble fangsten idag, jo, et kjempefint badesete til mini sånn at han kan sitte selv i badekaret.
Det er fra OK baby http://okbaby.it/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1&lang=en og er ergonomisk sete som lett og sikkert festes i badekaret. Gjett om det falt i smak. Så nå består badingen av sitte i stolen og leke, men man må også ligge litt ellers blir det ingen plasking og plasking er gøy!

En annen ting vi også bare måtte ha igår er en heldekkende smekke. Kjempelurt siden mini har en tendens til å ville kikke ned på gulvet eller pille med stolputen når han skal spise, som jo selvfølgelig ender i matsøl overalt. Valget falt på en knallrød en fra Babybjørn http://www.babybjorn.se/produkter/kok/lek-och-atforklade/lek-och-atforklade/ så nå skal det noe til for at han skal søle ned hele seg. Og smart at det kan brukes når han blir større og skal tegne og male.

Heldiggrisen fikk også noen nye leker, det må man jo ha når man er lei de gamle, men nå håper jeg at på neste shoppingtur blir det noe til meg også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar