tirsdag 31. mai 2011

Baby Banz

Når man bor her nede hvor solen stort sett alltid skinner, så er det viktig at mini blir beskyttet mot solen. Han er jo hvit som et laken stakars, men det kler han og skulle gjerne ha gitt både det ene og det andre for å ha så fin hud.

Etter å ha undersøkt litt rundt på nettet, har jeg kommet frem til at Australske Baby Banz er akkurat det mini trenger. Baby Banz ble utviklet for å takle det barske klimaet i Australia og da tenker jeg det må være godt nok for oss her også.

Solhatten som mini skal bruke heretter og frem til han er 2 år ser sånn ut, den kan brukes begge veier og er ensfarget blå inni. Kjempetøff synes jeg. Hatten er laget av et materiale som puster og har spf 50.
Solbrillene jeg fant, er noen tøffe sorte retro briller som han også kan bruke frem til han er 2 år. De har et elastisk bånd rundt hodet som kan justeres med borrelås. Regner med at de sitter bedre på enn vanlige solbriller. Er de ikke kule?
Sjekk ut hjemmesiden deres på http://www.banzworld.com/ for å se alle de fine fargene man kan få på brillene og hattene. De lager også UV tøy men det får bli til neste sommer når mini skal på stranda.

Ps. Hundene mine har nesten akkurat samme solbriller som mini nå, så nå matcher de på tur.

5 kommentarer:

  1. Så stilige de solbrillene er! Smart med sånn solfaktor i tøyet på solhatten, det må jeg sjekke ut. Var innom en butikk for å kjøpe solhatt her en dag, men klarte av en eller annen grunn å kjøpe den for liten, så må nok prøve igjen. Ikke noe krise siden jeg har en fin solhatt fra da jeg selv var lita som han får låne. Hvit med multebær på, faktisk. Helt unik, om ikke så veldig guttete. hehe :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott hatt og solbriller. Et must for mini i Spania-solen :D Men du, solbriller på hund altså? Det tror jeg ikke jeg har sett før :D Coolio :D

    SvarSlett
  3. Hilde, du må nesten legge ut bildet av den hatten :) Kjempekult at minien din skal bruke din hatt, love it!

    Anne-Irene, hehe ja vi hadde bil før mini kom uten tak og da satt hundene noen ganger i baksetet i den og da må det solbriller til de sarte boxer øynene :D her er link hvis du vil se
    http://doggles.com/

    SvarSlett
  4. Har en stor pose med tøy fra min egen babytid som han skal få bruke etter hvert som han passer dem. Kan legge ut bilder, men det blir uten gutt i, for jeg er så hønemor når det kommer til å legge ut bilder av han på nett. Pappaen vil heller ikke at jeg skal det. Skal se om jeg får blogget litt om de klærne en av dagene når det passer seg sånn. I kveld skal det bare sløøøves på sofaen. :)

    SvarSlett
  5. Jeg tar gledelig til takke med bilder uten baby i :) Bare morsomt å se noen skikkelige retro klær :D

    SvarSlett