lørdag 30. april 2011

Ull er ikke tull i Spania

Sliter med at mini blir så svett i vogna si. Har en Quinny buzz vogn og det materialet som han ligger på gjør han skikkelig varm og klam på ryggen. Ser at spesielt de spanske mødrene her nede kjøper bomulls innlegg til vognene sine, de er spesielt glad i småblomstrete litt romantiske saker ala dette. Kjempefint hvis det er det man liker, men ikke noe for meg.
Derfor tenkte jeg som den ekte nordmann jeg nå engang er, at ull er tingen. Regner med at jeg nok kommer til å få mange kommentarer på at jeg bruker ull i varmen, men da får jeg heller ta en leksjon i ullens fordeler. Googlet og fant denne kjempefine ullsaken til vogna og i samme slengen bestilte jeg en solskjerm til. Man kan vel ikke ha for mange?
http://www.shade-a-babe.co.uk/acatalog/travel_comfy.html
Den er i merino ullfleece og er quilted på den ene siden, sånn at den kan brukes på begge sider. Supert at den kan vaskes på ullprogram i maskinen, ser for meg at det kan bli litt møkkete etterhvert. Gleder meg skikkelig til det kommer og tror jeg har gjort århundrets kjøp (det tror jeg alltid).

En venninne av meg kommer over fra England på tirsdag og tar den forhåpentligvis med seg til meg. Sier forhåpentligvis, for typisk meg, så venter jeg i det lengste med å bestemme meg. Bestilte på torsdag og regnet med at den ble levert på fredag, men da visste jo ikke jeg at hele England tok fri på grunn av prinse bryllupet. Etter mye korrespondanse frem og tilbake med firmaet lovet de meg at de skulle levere til henne før kl 13 på tirsdag. Typisk at det også er helligdag på mandag. Så nå er det bare å håpe på at den rekker frem i tide til svette mini.

Synes solskjermen også ser veldig bra ut, litt mer stødig enn den andre jeg kjøpte for noen dager siden. Tenker at den andre kan jeg bruke på bilstolen. Oppdatering og bilder av mini med sine nye innkjøp kommer så snart varene lander i Spania.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar