lørdag 23. april 2011

Klara klok

Føler meg som Klara klok for tiden eller den vandrende mrs. Google.
Vet ikke om det bare er meg, men jeg bruker mye tid på å lese om babyer. Hva skal de ha å spise, når skal de spise, barnesykdommer, ja for det er jo lurt å vite på forhånd hva man skal gjøre i tilfelle falsk krupp. Eller går jeg for langt her?
Min andre halvdel som plutselig vet alt om babyer og barn, synes hvertfall det. Hvordan vet du det, kan han si. Jo jeg har jo lest det på internett eller fått gode råd hos likesinnede på Din Baby. Sikre kilder spør du meg.

Vi er ikke alltid så enige når det kommer til mini. Du mater han for mye, duller for mye med han (han blir en pyse) osv. Men nå som mini er nesten 6 mnd og de fleste hormonene er ute av kroppen og jeg kan styre meg, så lar jeg det bare gå inn det ene øret og ut det andre.

Men tilbake til temaet. Altså jeg vil jo mene at alle vet at man bruker sviskepure som avføringsmiddel til de små. Dette vet tydeligvis ikke engelskmennene og min venninne ble overlykkelig da jeg troppet opp med et glass i dag til hennes tilstoppede baby. Kan jeg kjøpe det i England? Ok, her går grensen, hvordan i alledager skal jeg vite om man kan kjøpe sviskepure i England?

Så kanskje jeg ikke er så klok som jeg tror?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar