tirsdag 26. april 2011

Dagens kupp

Skulle bare en snartur innom min vanlige baby ting supplier idag for å bytte et feilkjøp. Mini var med på slep, været var deilig og varmt og han kunne ha sin lille safari outfit på og nakne tær.

Butikken jeg stort sett alltid handler hos heter Bebeconcept og er en stor butikk som også selger på internett. www.bebeconcept.com
Det er ganske rotete der inne og ofte må man navigere seg rundt pappesker og andre mødre på jakt etter ting til gullungene. Men hyggelig er det og de som driver butikken er et franskt par som ikke snakker særlig godt engelsk og med min særdeles gode spansk, så kan det ofte bli noen misforståelser.

Men det jeg fant idag som jeg har vært på jakt etter lenge, var en solskjerm til barnevognen. Det er jo så plagsomt med den parasollen, bytte side hele tiden og ofte krasjer man inn i andre med den. Veldig upraktisk med andre ord.
Denne solskjermen fra Sunshine Kids http://www.skjp.com/en/product/62253/10155/_/Seat_Shade%26%238482%3B eller denne http://www.skjp.com/en/product/62253/30035/_/Shade_Maker_Canopy%26%238482%3B gjør det bare så mye lettere å ferdes ute i sola med de små. Den kan både brukes på bilstolen og på barnevogna og klipses på. Lett å folde sammen er den også.


Jeg er ganske påpasselig med at mini ikke får så mye sol på seg, faktor 50 og den lille søte solhatten fra Timberland er et must. Litt sol får han selvfølgelig på seg, umulig annet når man bor her nede, men nå trenger jeg ikke være nervøs for at han skal få sola rett i ansiktet når han sover feks.

Det hører med til historien at dagens trilletur var en fornøyelse.

2 kommentarer:

  1. Flott med rotete barnebutikker.. :P Litt som den ene butikken her i Bergen, liten og trang og skikkelig rotete. Men har ikke språkproblemer da i det minste :P Skal si de har mye genialt i Spanien da :D Finnes vel kanskje sånnt her og, men det var det å komme på å leite etter sånnt då..

    SvarSlett
  2. Ble så glad da jeg fant den siden jeg har plagdes sånn med parasollen, har "angrepet" andre mødre og ellers de som var dristige nok til å komme i nærheten av meg og barnevogna :)
    Og billig var den også, så nå kan jeg shoppe mere med god samvittighet..

    SvarSlett