søndag 24. april 2011

Ammetelt

I går var vi på innflyttnings fest i det nye fine huset til min norske venninne som jeg har møtt gjennom Din Baby.
Vi har babyer på omtrent samme alder, 5 uker som skiller de. Deilig å ha noen norske rundt seg når man har barn. Nå er vi hele 3 stykker i den norske mødreklubben vår.

På festen ble jeg sittende å amme en god del, siden mini bestemte seg for at puppen var det tryggeste stedet å være. 30 glade feststemte mennesker ble litt mye for han.
Jeg har i hele ammeperioden brukt et utrolig godt og praktisk ammetelt. Det ser ut som et forkle, men det har en bøyle oppe i halsen sånn at jeg kan se ned på mini når jeg ammer og han kan se meg. Sikkert også godt å få litt luft ned den veien.


Fikk utrolig mange kommentarer om hvor smart ammeteltet mitt var. Tror ikke det var så mange som hadde sett et sånt før og jeg må si at jeg føler meg mere komfortabel med å amme i så store forsamlinger med et telt.
Fint er det også og kommer i mange farger og mønstre.

Ta en titt på www.bebeaulait.com  og se hva du synes

2 kommentarer:

  1. Genialt!! jeg nekter å amme i offentlighet siden mini tøyser masse og slipper puppen og kaver en del. Men med et sånn her hadde jo jeg kunne amme litt flere steder enn nå :D

    SvarSlett
  2. Ja det kommer høyt på min liste over gode kjøp :)
    Og det med den bøylen er så fint. Ikke alle teltene som har det.

    SvarSlett